Dobrá pozícia vo vyhľadávači vďaka SEO alebo reklame?

SEO optimalizácia je v dnešnej dobe nepostrádateľná. Stránky ju používajú na zviditeľnenie a zvýšenie predajnosti.

Samozrejme, že existujú aj iné možnosti ako seo – optimailzácia a tými sú napr. platená reklama.

Lenže platenou reklamou sa často krát náklady prevýšia rádovo o niekoľko stoviek eur a keď sa s platenou reklamou prestane, stránka sa v prehľadávači prepadne na pôvodnú pozíciu.

Preto je potrebné poradiť sa s odborníkom, a dohliadnuť aby sa hneď na začiatku tvorby či už web stránky alebo e-shopu urobil SEO audit a hĺbková analýza kľúčových slov a zistila ich konkurenčnosť.

Potom sa na základe tejto analýzy určí, či je vhodné pustiť sa do platených reklám alebo stačí dobre spravená SEO onpage a offpage optimalizácia.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *